• +40 729 151 532
  • office@evobrand.ro

LUMEA SE REINVENTEAZĂ

LUMEA SE REINVENTEAZĂ

În întreaga lume au loc schimbări care cu greu puteau fi prevăzute înainte. Walt Disney Co. a atins un punct de reper în perioada coronavirus, când a redeschis o porțiune din Shanghai Disney Resort, în timp ce pandemia din China a început să se oprească.

O călătorie în Tomorrowland nu va mai fi ca înainte

Dar o călătorie în Tomorrowland nu va mai fi ca înainte. Oaspeții din Shanghai trebuie să poarte măști în permanență, îndepărtându-le doar pentru a mânca. Orele și capacitatea sunt limitate. Și tocmai pentru a obține intrarea, vizitatorii trebuie să se prezinte la o verificare a temperaturii și să prezinte pe telefonul lor un cod QR controlat de guvern care să indice că nu au virus.

Executivii din întreaga lume care și-au revizuit rapid operațiunile când a lovit pandemia sunt acum concentrați pe pornirea propriilor afaceri.

Oficialii și liderii de afaceri prognozează că operațiunile nu vor reveni complet la normal, până când un vaccin eficient nu va intra pe piață, estimat la cel puțin un an distanță.

Unele firme pot aduce angajații din birou în grupuri alternative pentru a permite distanțarea socială în birourile deschise. 

Lanțurile de restaurante pot funcționa la jumătate de capacitate, instalând scuturi din plexiglas între mese, în timp ce magazinele pot suspenda pentru o perioadă intrarea în cabinele de probă și elimina produsele cosmetice tester și igieniza obiectele, după ce clienții le încearcă.

Giorgio Viscione instalează zilele acestea separatoare din plexiglas la restaurantul ”Il Ciak”, în cartierul Trastevere din Roma.

Companiile aeriene importante discută fezabilitatea ca pasagerii să se supună verificării temperaturii înainte de îmbarcarea zborurilor. Încă nu este clar dacă, companiile aeriene sau securitatea aeroportului, ar suporta această sarcină. În urmă cu două săptămâni, American Airlines a făcut un sondaj, pentru a afla de ce ar avea nevoie clienții ca să zboare din nou. Răspunsul lor? Curățați avioanele.

Călătorii solicită dezinfectarea avioanelor

Compania aeriană a dezinfectat mai des cabinele, printre alte măsuri și analizează cum să limiteze contactul între călători, în timpul îmbarcării și în zbor.

Pasagerii și-ar putea lua propriile băuturi și gustări la bord, în timp ce tradiția mesei calde la bord ar putea rămâne o amintire.

Producătorii au reînnoit planurile în fabrici și au implementat procese, cum ar fi eșalonarea lucrătorilor în schimburi sau solicitarea angajaților să ia pe rând masa de prânz în mașinile lor, pentru a evita aglomerația la sala de mese, practici ce ar putea deveni standard.

Când liniile de asamblare automată ale Toyota Motor Corp. vor reporni, liniile vor circula cu viteze mai mici decât în ​​mod normal, din cauza scăderii cererii consumatorilor. Liniile încetinite vor ajuta, de asemenea, la menținerea distanțării sociale, a declarat Chris Reynolds, administratorul principal al producției din divizia americană a companiei.

Peste 95% din magazinele din China ale companiei Starbucks sunt acum deschise cu ore limitate și locuri reduse, restricții pe care le-ar putea implementa și în SUA. Starbucks China „a creat practic un model pe care îl folosim acum în întreaga lume”, a declarat directorul executiv, Kevin Johnson.

Starbucks China a creat un model ce va fi utilizat în întreaga lume

În afara muncii, se vor relua ritualuri precum cina și un film sau mersul la cumpărături, deși într-o formă mult schimbată.

Lanțul Steakhouse, Texas Roadhouse Inc., se va redeschide la o capacitate redusă, prin scaune distanțate, potrivit Travis Doster, purtător de cuvânt al lanțului din Louisville. Compania va instala panouri de plexiglas sau divizoare din lemn între mese.

Dincolo de schimbările pe care fiecare companie responsabilă le va implementa de aici înainte, pentru siguranța personalului propriu și clienților săi, un lucru rămâne cert: viața se reinventează după perioada coronavirus.

evobrand

Leave your message