Retailerul suedez de haine și accesorii H&M va lansa magazine online pentru cinci noi mărci în România, săptămâna viitoare, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene.
Mărcile COS, Weekday, Monki, & Other Stories și ARKET vor fi disponibile pentru clienții din România începând cu 20 mai, fiecare cu propriul marketplace online. Cei interesați se pot înscrie pe website-urile dedicate cu o zi înaintea lansării oficiale, urmând să beneficieze de o ofertă specială.
Clienții din Estonia, Letonia, Lituania, Luxemburg și Croația pot comanda produse sub aceste mărci din 14 mai.
În prezent, H&M livrează îmbrăcăminte și accesorii sub cele cinci mărci în 19 țări, având și o rețea de peste 100 de magazine fizice.
Cu sediul în Londra – primul magazin COS a fost deschis pe Regent Street în 2007, urmat de lansarea magazinului online, în 2011. Brandul este acum disponibil în anumite locații din Europa, Asia, America de Nord, Orientul Mijlociu și Australia.
Primul magazin Monki s-a deschis în 2006 în orașul suedez Goteborg, unde brandul își are sediul. Monki s-a alăturat grupului H&M în 2008. Astăzi, brandul este prezent pe piețele din Europa și Asia.
Primele magazine ARKET s-au deschis pe Regent Street din Londra și online pe 25 august 2017, urmate de magazinele din Copenhaga, Bruxelles și Munchen. Sediul central și studioul de design este situat la Maria Skolgata 83 din Stockholm.
În 2000, patru prieteni au deschis un mic magazin numit Weekday. Inițial deschis doar sâmbăta și duminica, magazinul a devenit atât de popular încât a extins orele de deschidere la șapte zile pe săptămână, creând necesitatea unei schimbări de nume. Brandul Weekday este prezent pe 18 piețe și are 38 de magazine în 10 țări.
& Other Stories oferă o gamă largă de încălțăminte, genți, accesorii, produse de înfrumusețare, papetărie. Lansat cu succes în 2013, & Other Stories este prezent cu 70 de magazine pe 17 piețe din Europa, SUA și Asia.
Copyright @ 2011 - EVOBRAND. Leaders in strategies.